בשביל להוביל את עולם הביטוח צריך את האנשים הטובים ביותר.עבורנו עולם הביטוח הוא לא רק עבודה אלא שליחות של ממש!
אם גם אתם מרגישים ככה ואם אתם מחפשים מקום עבודה משפחתי עם תנאים מצוינים שאפשר לבנות ולהתפתח, נשמח אם תצטרפו אלינו.
בשביל להוביל את עולם הביטוח צריך את האנשים הטובים ביותר.עבורנו עולם הביטוח הוא לא רק עבודה אלא שליחות של ממש!
אם גם אתם מרגישים ככה ואם אתם מחפשים מקום עבודה משפחתי עם תנאים מצוינים שאפשר לבנות ולהתפתח, נשמח אם תצטרפו אלינו.
תיאור התפקיד:
אחריות מלאה על ניהול תהליכי הגיוס בארגון – משלב פתיחת המשרה ועד לקליטת העובד החדש.
עבודה צמודה עם מנהלים מגייסים, הובלת תהליכי גיוס מקצועיים ויצירת חוויית מועמד איכותית, ושירותית.
תחומי אחריות עיקריים:
דרישות התפקיד:
פרטים נוספים:
מיקום: פתח תקווה
משרה מלאה, ימים א’-ה’ (אפשרות לעבודה יום- יומיים מהבית)
כפיפות למנהלת משאבי אנוש
לשקל סוכנות ההסדרים המובילה מבית "הפניקס" דרוש/ה ר"צ למחלקת פיננסים
תיאור:
ל"שקל" סוכנות ההסדרים המובילה מבית ה"פניקס" דרוש/ה ר"צ תפעול למחלקת פיננסים
יכולת הובלה והנעה של צוות רפרנטים.
שיפור תהליכים ומתן מענה לרפרנטים, הכרה והבנה של עולם הפיננסים והבנה מעמיקה בעולמות חיסכון ארוך טווח, קופות גמל, גמל להשקעה, קרנות השתלמות וכו’.
הכרה והבנה של המסלולים השונים , דמי ניהול .
הכרה של כל מערכות חברות הביטוח ובתי ההשקעות.
עבודה עם ממשקים פנימיים וחיצוניים
פיקוח על יישום רגולציה ועדכוני חקיקה
שיפור תהליכי עבודה ובקרה על ביצועים
דרישות:
ניסיון בעולם הפיננסי / פנסיוני – חובה
ניסיון בהובלה של צוות
יכולת למידה עצמאית
חשיבה מערכתית
שליטה במערכות המחשב.
יחסי אנוש וכישורים בינאישיים גבוהים
אקסל ברמה גבוהה
תיאור כללי
אחריות כוללת על ניהול צוות כלכלניות המבצע חישוב, בקרה וניתוח עמלות סוכנים/משווקים ובדיקות כלכליות, תוך הובלת תהליכי מיכון, אוטומציה ושיפור תהליכי עבודה. התפקיד כולל עבודה מרובה עם מערכות מידע, בניית מתודולוגיות תמחור ושיפור מנגנוני בקרה.
יתרון משמעותי לבעלי ניסיון מסוכנויות ביטוח או מחברות ביטוח.
תחומי אחריות
דרישות תפקיד
תיאור התפקיד:
לחברה מובילה בתחומה העוסקת בעולם הפנסיוני דרוש/ה חשב/ת שכר .
טיפול ותפעול בכל היבט השכר משלב קליטת העובד ועד סיום העסקתו.
אחריות לתשלום השכר לכלל עובדי החברה.
אחריות על מערכת השכר (מל"מ) והנוכחות של החברה .
תביעות לביטוח לאומי, מיסוי, מילואים וכו.
מתן מענה לעובדים בנושא שכר.
עבודה מרובה מול מנהלים בכל הדרגים ועובדי החברה.
טיפול בפקודות שכר – ידע בהנהלת חשבונות – חובה
העבודה בכפוף לחשבת שכר ראשית.
דרישות:
תעודת חשב/ת שכר -חובה.
ניסיון מארגונים גדולים לפחות שנתיים
עבודה במערכת מל"מ – חובה.
שליטה בדיני עבודה.
יחסי אנוש מעולים.
מקצוענות, יסודיות, אמינות ואחריות אישית.
יכולת עבודה עצמאית.
לסוכנות שקל – סוכנות הסדרים פנסיונית דרושים מתאמי פגישות (מיזם נובה)
תיאום פגישות לסוכני שטח
דרישות:
לסוכנות שקל – סוכנות בסדרים פנסיונית דרושים מתאמי פגישות (מיזם נובה)
תיאום פגישות לסוכני שטח
מעקב אחרי דוחו"ת
אוריינטציה מכירתית
יכולת ניהול עצמי
מוסר עבודה גבוהה ורעב להצליח
תיאור:
לשקל הסוכנות השנייה בגודלה בישראל מקבוצת הפניקס, דרוש/ה מנהל/ת תיק פנסיוני.
פגישות מכירה ושירות אצל מעסיקים.
כל הפגישות מתואמות ע"י צוות מזכירות.
משרה מלאה , ימים א-ה.
*** שעות גמישות לאמהות.
דרישות:
בעל /ת רישיון סוכן/ משווק פנסיוני מטעם משרד האוצר – חובה!
בעל /ת ניסיון במכירות שטח של מוצרים פנסיוניים בסוכנות הסדר /חברת ביטוח – חובה!
הופעה ייצוגית – חובה.
תיאור:
**המשרה מתאימה רק לבעלי רישיון פנסיוני בלבד!**
* ביצוע פגישות טלפוניות במתן ייעוץ בנושא סיומי עבודה.
* ליווי המבוטחים , מתן מענה מקצועי והכוונה.
* שימור המבוטחים וליווי המבוטח למעסיק הבא.
* עבודה לחוצה ודינאמית.
דרישות:
דרישות: רישיון משווק פנסיוני /סוכן /ת ביטוח – חובה.
יכולת עבודה תחת לחץ והכרה של נושא סיומי העבודה.
סביבת עבוד דינאמית.
וורבליות, יכולת לבצע פגישות טלפוניות.
אנחנו מציעים הזדמנות להיכנס לעולם הביטוח המרתק עם מסלולי קידום מובנים והתפתחות מקצועית
שכר בסיס אטרקטיבי ובונוסים חודשיים על בסיס ביצועים., סביבת עבודה נעימה ודינאמית
• מתן שירות מקצועי ואיכותי ללקוחות החברה
• טיפול בפניות לקוחות בנושאים מגוונים
• עבודה מול מערכות ממוחשבות
• עבודה מול ממשקים פנימיים וחיצוניים (חברות ביטוח/קרנות פנסיה/בתי השקעות)
דרישות:
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
יכולת עבודה בסביבה דינמית ולחוצה.
אוריינטציה טכנולוגית ויכולת למידה מהירה.
הכשרה מקיפה על חשבון החברה ידה מהירה של מערכות חדשות.
משרה מלאה, ימים א’ – ה’.
לאחר תקופת ההכשרה תינתן אפשרות למשרה גמישה המתאימה גם לסטודנטים.
הזדמנות לשלב עבודה מאתגרת עם לימודים!
קבוצת שקל מבית הפניקס מגייסת רפרנט/ית קופות גמל והשתלמות
תאור:
דרוש /ה רפרנט /ית תפעול פיננסים – קופ"ג וקרנות השתלמות.
עבודה מול מעסיקים ויצרנים בתחום גמל השתלמות וחיסכון ארוך טווח.
ביצוע בדיקות – האם בוצעה הפקת קופה, באיזה תנאים דמי ניהול, שינויים של מסלולים, ניודים.
הוצאת דוחות ,בקרות נתונים, טיפול בריג’קטים, היזונים חוזרים, הפקות.
עבודה על מערכות של כל חברות הביטוח.
תנאים מובילים למתאימים
דרישות:
ניסיון מעולם הגמל או ההשתלמות- חובה.
הכרת מערכות חברות הביטוח ובתי השקעות-יתרון.
יכולת עבודה מול מס’ רב של ממשקים.
יכולת עבודה בצוות.
תיאור התפקיד:
• ניהול תהליך התביעה אל מול מבוטחים וחברות הביטוח השונות
• ניסיון מוכח בניהול תביעות מעולם : אובדן כושר עבודה, מוות, נכויות, קצבת שארים וכו’
• ליווי התביעה מפתיחתה ועד סיום טיפול התביעה .
• יכולת להתנהלות באופן עצמאי, יכולת התנסחות בצורה גבוהה בעפ"ה ובכתב, יכולת ירידה לפרטים הקטנים, התנהלות ברגישות אל מול מבוטחים ויכולת להתנהל מול חברות הביטוח.
דרישות:
ניסיון בתפקיד זהה חובה!
• יכולת להתנהל מול חברות ביטוח ומבוטחים
•אחריות אישית והבנה מקיפה בעול, ראש גדול, תקשורת בינאישית גבוה.
יכולת התנהלות מול מבוטחים בנושאים רגישים.
תיאור:
מחפשים הזדמנות להיכנס לעולם הביטוח ולרכוש מקצוע מבוקש ? מקומכם איתנו!
אנחנו מגייסים מועמדים מוכשרים לקורס רפרנט תפעול בסוכנות ביטוח מובילה
הקורס מיועד למועמדים ללא ניסיון קודם בתחום הביטוח ומספק הכשרה מקיפה לתפקיד מפתח בענף הביטוח והפיננסיים
.
למידה ועבודה על תקשורות של חברות הביטוח.
למידה והכרה של טפסים.
קבלת בעלות, טיפול בהצעות תקולות, בעיות חיתום, שינויים בפוליסות, עבודה מול חברות ביטוח,
הקמה של פוליסות, בדיקת חומרים, העברה ליצרנים.
עבודה מול מעסיקים, סוכנים, ופרטיים.
דרישות:
כישורי למידה מהירים
גישה שירותית ויחסי אנוש מעולים
יכולת עבודה בצוות
דייקנות ותשומת לב לפרטים
יכולת עבודה עם מספר ממשקים במקביל
אנחנו מציעים לכם כרטיס כניסה לעולם הביטוח, מקצוע מבוקש עם אפשרויות קידום מגוונות
הכשרה מקצועית על חשבון החברה, עבודה בסביבה דינמית ומאתגרת, שכר התחלתי אטרקטיבי
תיאור:
הזדמנות להיכנס לסוכנות ההסדרים הגדולה והמובילה בתחומה שקל סוכנות הסדרים פנסיונית
שיחות מול מבוטחים קיימים שעתידים לסיים העסקה אצל מעסיק וליווי המבוטח למעסיק החדש.
עבודה מול : מבוטחים, סוכנים וגורמים פנים ארגוניים שונים.
שימור המבוטח בסוכנות וקליטתו אצל המעסיק החדש.
* המשרה בפתח תקווה
דרישות:
ניסיון בעולמות שימור וביטוח – יצרון משמעותי.
תודעת שירות גבוהה.
יסודיות, יכולת עבודה בצוות והנעה של תהליכים.
וורבליות.
יכולת עמידה ביעדים