אמנת השירות

שקל סוכנות לביטוח בבעלות חברת הפניקס אחזקות, חרטה על דגלה להעניק ללקוחותיה חווית שירות איכותית המושתת על הגינות, שקיפות, מקוצעונות מובילה וחדשנות טכנולוגית.
אנו עובדי ומנהלי שקל מחויבים ליצירת ערך ללקוחותינו ולניהול הקשר האישי עימם על בסיס של אמון מלא וזאת תוך בחינה והתאמה של נכסי הלקוחות לצרכיהם המשתנים לאורך זמן.
אמנה זו מעגנת את הערכים המרכזיים אשר מהווים אבני יסוד שאנו מעניקים ללקוחותינו:

הגינות

אנו מחויבים לנהוג כלפי לקוחותינו בהגינות ובכבוד ולכבד את פרטיותם.

שקיפות

אנו מאפשרים ללקוחותינו נגישות למידע מעודכן, בכל זמן או דרך בה בוחר הלקוח.
כך לדוגמא במסגרת גישת הניהול ההוליסטי פותח בשקל הדו”ח ההוליסטי החודשי. הדו”ח ההוליסטי הוא דו”ח אחד מעודכן, המרכז את כל הנתונים, ממגוון מוצרים ו”יצרנים” בשפה ברורה. ניתן להתעדכן בדו”ח ההוליסטי במגוון רחב של ערוצים: במוקד השירות של שקל, במייל אישי, באתר האינטרנט ובטלפון הסלולארי.

מקצוענות מובילה

אנו משקיעים משאבים רבים בהכשרת עובדינו במטרה לשמור על רמה מקצועית בסטנדרטים הגבוהים ביותר.
אנו בעלי התמחות הוליסטית המאפשרת בחינה כוללת של צרכיו האישיים, המשפחתיים והמקצועיים של הלקוח, בהתייחס להסדרי הביטוח (לרבות ביטוחי בריאות, סיעוד וחיסכון) והחיסכון הפנסיוני ובהתחשב גם בהיבטי המס והחיסכון הרלבנטיים, והכל באמצעות בעלי רישיון ומומחים מובילים בנושאים אלה.

חדשנות טכנולוגית

שקל היא סוכנות הביטוח היחידה עם בית תוכנה פנימי בשם “ניבה”. בבית התוכנה אנו מפתחים בין היתר, תוכנות תומכות החלטה, בקרה וניטור, וזאת על מנת לתת מענה לצרכים ולסיכונים המשתנים של הלקוחות.

שירות

אנו מעניקים ללקוחותינו שירות אישי וזמין בכל ערוץ שבוחר הלקוח, בין אם באמצעות פניה למנהל התיק האישי, מוקד השירות או אתר האינטרנט.
לשירות הלקוחות באתר – לחצו כאן

 

זמני המענה עבור השירותים הבאים:

הנושא זמני מענה*                             
קיום פגישה לבקשת לקוח תוך 7 ימי עסקים
מתן מענה ראשוני לכל פנייה של לקוח תוך 2 ימי עסקים
קבלה והעברת מסמך או אישור לבקשת לקוח תוך זמן סביר ובכפוף להוראות כל דין
מסירת מסמך ללקוח הנמצא ברשותו תוך 2 ימי עסקים

 

המועדים האמורים לעיל, הינם בכפוף לסבירות הבקשה בנסיבותיו של כל עניין ספציפי.
בכל מקרה של דרישה מגוף מוסדי למימוש זכויות לפי תנאי פוליסות ביטוח, תקנון קרן פנסיה או תקנון קופת גמל, או לפי הוראות הדין הרלוונטיות למימוש זכויות כאמור נעמוד לרשות הלקוח, ונמסור לו מידע אודות זכויותיו, נביא לידיעתו את דרכי הפעולה העומדות לרשותו בהליך יישוב התביעה, והכל ביעילות, בהתאם ובכפוף להוראות כל דין.
חשוב לנו שתהיו מרוצים. במידה ותרצו לשתף אותנו בחוויות השירות שקיבלתם או להלין עליה תוכלו לפנות לאחראי על שירות הלקוחות בשקל.

ליאת חוזיאס, מייל: pniot@shekelgroup.co.il

טל: 03-9281038 

פקס: 03-9282153

שינוי גודל גופנים
ניגודיות