יציאה לחל”ת בשל משבר הקורונה

מבוטח/ת יקר/ה,
בתקופה רגישה ומאתגרת זו, אנו בקבוצת שקל עושים את כל המאמצים בכדי לשמור על שגרת עבודה תקינה ככל הניתן, ולספק לכם מידע ושירותים בזמן אמת ובמגוון ערוצים.

יציאה לחל”ת

עובדים רבים קיבלו בימים אלו הודעה ממעסיקם על יציאה לחופשה ללא תשלום. במהלך תקופת החל”ת אינך מקבל/ת שכר ממעסיקך, והתוכניות הפנסיוניות על שמך אינן משולמות עד למועד חזרתך לעבודה.
בשל כך, יש חשיבות רבה מאוד לשמירה על הכיסויים הביטוחיים הקיימים במסגרת התוכניות הפנסיוניות שלך ביטוח מנהלים /קרן פנסיה( בהיעדר הפקדות שוטפות כאמור.

כיסויים ביטוחיים במסגרת פוליסות ביטוח מנהלים
בפוליסות ביטוח מנהלים הכוללות כיסוי ביטוחי לא.כ.ע ו/או ריסק למקרה פטירה, יש לבצע “הסדר ריסקז מני” למשך תקופת החל”ת.
התשלום בגין עלות הכיסויים הביטוחיים בפוליסה ייעשה באמצעות כרטיס אשראי /הוראת קבע, עם חידוש ההפקדות לפוליסה ע”י המעסיק, תיפסק הגבייה העצמאית.
לכיסוי הביטוחי חשיבות רבה מאוד, בעיקר בתקופה זו, במידה והינך בחל”ת /עומד לצאת לחל”ת – אנא צור עמנו קשר בהקדם האפשרי!
חלק מחברות הביטוח מעניקות הטבת 3 חודשי ריסק זמני חינם למבוטחים הקיימים, ללא נקיטת פעולה יזומה מצדך לשם קבלתה.
בנוסף, באפשרותך לפנות ישירות לחברת הביטוח ולהסדיר זאת מולם, באמצעות החשבון האישי שלך באתר האינטרנט או פניה טלפונית למוקד שירות הלקוחות.

כיסויים ביטוחיים במסגרת קרן פנסיה חדשה

במסגרת תקנון קרן הפנסיה, במקרה של הפסקת הפקדות לקרן תחול “ארכת ביטוח” , אשר משמעותה היא שמירת זכויות למשך תקופה של 5 חודשים. ארכת הביטוח ניתנת באופן אוטומטי ואינך נדרש/ת לכל פעולה
לצורך קבלתה. העלות בגין שמירה על הרצף הביטוחי במהלך תקופת ארכת הביטוח, תיגבה מתוך הצבירה לחסכון על שמך בקרן.
במידה ותקופת החל”ת תימשך מעבר ל 5 חודשים, עליך ליצור עמנו קשר לשם הסדרת תשלום עבור עלות הכיסויים הביטוחיים בלבד לתקופה הנותרת עד למועד חזרתך לעבודה וחידוש ההפקדות השוטפות לקרן.
בנוסף, באפשרותך לפנות ישירות לקרן הפנסיה ולהסדיר זאת מולם, באמצעות החשבון האישי שלך באתר האינטרנט או פניה טלפונית למוקד שירות הלקוחות.
אנו מזמינים אתכם, לפנות אלינו בכל שאלה או בקשה לקבלת מידע, לנוחיותכם ריכזנו עבורכם מספר אמצעים ליצירת קשר

מוקד השירות
בהמשך להנחיות הממשלה על איסור התקהלות, בימים הקרובים ועד להודעה חדשה המענה הטלפוני במוקד שירות הלקוחות יינתן במתכונת מצומצמת.
אנו נמשיך לתמוך ולתת לכם מענה אישי ומקצועי גם בצ’אט המופיע באתר קבוצת שקל וכן דרך כתובת דוא”ל של שירות הלקוחות המופיעה מטה.
השירות זמין בימים א’-ה’, בין השעות 00:16-30:8 ומעניק מידע ושירותים.
טלפון מוקד השירות 9282111-03( ייתכנו זמני המתנה ארוכים מהרגיל עקב עבודה במתכונת מצומצמת. אנו ממליצים לקוחותינו להשתמש בערוצים הדיגיטליים.
דוא”ל callcenter@shekelgroup.co.il
054-6740112 לנציג לפניה WhatsApp

אתר קבוצת שקל מאפשר גישה לאזור האישי בו תוכלו לצפות בדו”ח הוליסטי, המרכז במסמך אחד את כל
הנתונים על התוכניות הפנסיוניות והפיננסיות הקיימות שברשותכם ומנוהלות על ידי קבוצת שקל.
סיסמא ראשונית לתיק הלקוח ניתנת על ידי מוקד שירות הלקוחות.
גישה לתיק האישי לאחר קבלת הסיסמה /clients/il.co.shekelgroup.www

שינוי גודל גופנים
ניגודיות