לקוח/ה יקר/ה,

אנחנו בקבוצת שקל ממשיכים לדאוג לך לאורך כל הדרך ונשמח להזמין אותך לפנות אלינו לתיאום פגישה לבחינת התיק הביטוחי והפנסיוני שלך.

בהתאם להוראות חוזר שירות סוכנים ויועצים שפרסמה רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון ובמטרה להעניק שירות ומענה מדויק, מיטבי ואישי, קבוצת שקל דואגת לקיים פגישות שירות תקופתיות ללקוחותיה וכן שולחת "פניית שירות" לתיאום פגישות אלו ובהתאם לצרכי הלקוח.

הפגישות מתקיימות בצורה פרונטלית או בזום ועל בסיס כל המידע הרלוונטי עבורך כפי שמתקבל מהמסלקה הפנסיונית ומאתר 'הר הביטוח' של משרד האוצר.

אנו ממליצים לך לפנות אלינו בכדי לבחון האם נדרשות התאמות בתיק הביטוחי בכל אחד מהשינויים הבאים:

  • הצטרפות למקום עבודה חדש
  • עזיבת מקום עבודה או יציאה לחל"ת
  • העלאת שכר מעל 15%
  • שינוי במבנה ההפרשות בפוליסה להסכם העבודה
  • שינוים בתעריפי עלות כיסוי ביטוחי

 

ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות בטלפון: 03-9282111 או באמצעות דוא"ל: serviceshekel@shekelgroup.co.il

בפנייה בדוא"ל נא לציין מספר ת.ז וטלפון נייד לחזרה

 

 

בברכה,

קבוצת שקל

נשמח לשמוע ממך
שדות מסומנים בכוכבית, הינם שדות חובה

    פנייתך תענה תוך 2 ימי עסקים

      פנייתך תענה תוך 2 ימי עסקים